Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
atomic sx9.c
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="purex" data-source="post: 98840" data-attributes="member: 39813"><p>tja! </p><p>jag har köpt ett par sx 9:or, och dom är jävligt fina i pisten men lite vär smal i off pisten! </p><p>ska du köra mycke pist så är det en fin skida, men ska du åka off pist så satsa på en bredare skida!</p><p>det är nog bra om du har åkt innan för skidan är ju grymt karvad så det är ju ingen nybörjar skida!</p><p>betyg::: svängrade 4 av 5.</p><p>betyg::: fart ballans 4 av 5.</p><p>betyg::: handling 5 av 5.</p><p></p><p>en fin skida för pist turer!!!!!</p><p></p><p>// eric.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="purex, post: 98840, member: 39813"] tja! jag har köpt ett par sx 9:or, och dom är jävligt fina i pisten men lite vär smal i off pisten! ska du köra mycke pist så är det en fin skida, men ska du åka off pist så satsa på en bredare skida! det är nog bra om du har åkt innan för skidan är ju grymt karvad så det är ju ingen nybörjar skida! betyg::: svängrade 4 av 5. betyg::: fart ballans 4 av 5. betyg::: handling 5 av 5. en fin skida för pist turer!!!!! // eric. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
atomic sx9.c
Tillbaka
Topp