Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Twins 173cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 460476" data-attributes="member: 37751"><p>Hur står sig dessa som parkskidor för en 174/73kilo /långtung åkare?</p><p>Skall användas som rena jibb/lekskidor i princip, kanske nått psiståk också. </p><p>Vill ha något som inte fladdrar i större hopp, men ändå är lätta, smidiga och enkla att kasta runt. Hur är de i pist?</p><p></p><p>Mjuka/hårda? </p><p>tunga/lätta?</p><p></p><p>Någon som åkt på dom har har lite att jämföra med?</p><p></p><p>Andra tips i prisklassen billig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 460476, member: 37751"] Hur står sig dessa som parkskidor för en 174/73kilo /långtung åkare? Skall användas som rena jibb/lekskidor i princip, kanske nått psiståk också. Vill ha något som inte fladdrar i större hopp, men ändå är lätta, smidiga och enkla att kasta runt. Hur är de i pist? Mjuka/hårda? tunga/lätta? Någon som åkt på dom har har lite att jämföra med? Andra tips i prisklassen billig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Twins 173cm
Tillbaka
Topp