Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Twins 173cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vic_H" data-source="post: 500272" data-attributes="member: 90339"><p>Tja Eric!</p><p></p><p>Jag åkte ett par atomic twins nu över julhelgen i Sälen. </p><p></p><p>Måste säga att jag diggade twinsen otroligt, jag åkte 164cm dock, och jag är 178/80, men har alltid valt kortare skidor. Dom var lätta och enkla att kasta runt. De funkade perfa i pisten också, dom är ju mittenmonterade så är ju inte som ett par carvings men jag tycker inte det va några problem. Dock gled de som helvete på isfläckar, men tror det hade att göra med att kanterna va kasst slipade..</p><p></p><p>Jag kan varmt rekommendera dem!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vic_H, post: 500272, member: 90339"] Tja Eric! Jag åkte ett par atomic twins nu över julhelgen i Sälen. Måste säga att jag diggade twinsen otroligt, jag åkte 164cm dock, och jag är 178/80, men har alltid valt kortare skidor. Dom var lätta och enkla att kasta runt. De funkade perfa i pisten också, dom är ju mittenmonterade så är ju inte som ett par carvings men jag tycker inte det va några problem. Dock gled de som helvete på isfläckar, men tror det hade att göra med att kanterna va kasst slipade.. Jag kan varmt rekommendera dem! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Twins 173cm
Tillbaka
Topp