Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Urban
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 151803" data-attributes="member: 46762"><p>ptte, Atomics Triplet-skidor är förhållandevis bra för att vara twintip, men knappast lika bra överallt som en lite bredare friåkningsskida... </p><p></p><p>Men det jag skulle komma till är: Funderar du på att beställa ifrån Sport-Conrad, visst gör du det? Isånnafall skall du inte vara helt jäkla säker på det där med Atomicskidorna... Jag var nämligen själv jäkligt intresserad, precis som dig, efter en billig skitskida som man kan wrecka totalt, jag hade dock tänkt att enbart köra park och rails med den... Jag mailade därför SC och frågade dom lite om hur dom hade med sitt sortiment av Triplets, och de har tydligen bara hela trippelset kvar, alltså inga set med två skidor (de som benäms Skyline, Hangman och Black) och de setten går på 350€... Ännu mer med Look 14 vilken man def. inte skall bort-prioritera över M12:an...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 151803, member: 46762"] ptte, Atomics Triplet-skidor är förhållandevis bra för att vara twintip, men knappast lika bra överallt som en lite bredare friåkningsskida... Men det jag skulle komma till är: Funderar du på att beställa ifrån Sport-Conrad, visst gör du det? Isånnafall skall du inte vara helt jäkla säker på det där med Atomicskidorna... Jag var nämligen själv jäkligt intresserad, precis som dig, efter en billig skitskida som man kan wrecka totalt, jag hade dock tänkt att enbart köra park och rails med den... Jag mailade därför SC och frågade dom lite om hur dom hade med sitt sortiment av Triplets, och de har tydligen bara hela trippelset kvar, alltså inga set med två skidor (de som benäms Skyline, Hangman och Black) och de setten går på 350€... Ännu mer med Look 14 vilken man def. inte skall bort-prioritera över M12:an... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Urban
Tillbaka
Topp