Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atris vs Camox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1257198" data-attributes="member: 166112"><p>Inte åkt på camoxen men när man kollat på den är det ju en väldigt annan skida sett till typ bredd o rockerprofil. Har dock ett par atris jag åkt mycket på. Jag gillar de verkligen och det går bra i pisten men är det hårt o isigt kan de vara lite svårare att få upp på kant. De gör ju sig bäst i offpisten eller uppkörd pist imo. Jag tycker de är jäkligt lättsvänga men du kan också stå på o åka bra fort om du känner för det utan att de känns oroliga. Oavsett vad du väljer blir du säkert nöjd. Men väljer du atris hade jag nog köpt rätt långa. Mina är 184cm o jag 176cm o hade nog övervägt ett par 189 ifall jag skulle byta ut mina.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1257198, member: 166112"] Inte åkt på camoxen men när man kollat på den är det ju en väldigt annan skida sett till typ bredd o rockerprofil. Har dock ett par atris jag åkt mycket på. Jag gillar de verkligen och det går bra i pisten men är det hårt o isigt kan de vara lite svårare att få upp på kant. De gör ju sig bäst i offpisten eller uppkörd pist imo. Jag tycker de är jäkligt lättsvänga men du kan också stå på o åka bra fort om du känner för det utan att de känns oroliga. Oavsett vad du väljer blir du säkert nöjd. Men väljer du atris hade jag nog köpt rätt långa. Mina är 184cm o jag 176cm o hade nog övervägt ett par 189 ifall jag skulle byta ut mina. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atris vs Camox
Tillbaka
Topp