Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
att åka i kungsberget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 356000" data-attributes="member: 64141"><p>att åka i kungsbeerget är väldigt skojj skulle jag tro, har inte vart där själv men ska dit i vinter.. åker du dit så tycker ja du ska showa lite framför tommie så kanske du får följa med på han supar runda.. de är en skogs väg till vänster om den högra backen.. den är ca 5 km lång. (från toppen till slutet av backen) den har en fallhöjd på 649 meter. det finns bara en stig man kan åka så passa dig så han inte drar ut dig på fel spår.! då kan du få gå dom där 649 metrarna i uppförsbacke <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> men, det är risken man får ta.. ! syns kanske där i vinter, hare fint puss / rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 356000, member: 64141"] att åka i kungsbeerget är väldigt skojj skulle jag tro, har inte vart där själv men ska dit i vinter.. åker du dit så tycker ja du ska showa lite framför tommie så kanske du får följa med på han supar runda.. de är en skogs väg till vänster om den högra backen.. den är ca 5 km lång. (från toppen till slutet av backen) den har en fallhöjd på 649 meter. det finns bara en stig man kan åka så passa dig så han inte drar ut dig på fel spår.! då kan du få gå dom där 649 metrarna i uppförsbacke ;) men, det är risken man får ta.. ! syns kanske där i vinter, hare fint puss / rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
att åka i kungsberget
Tillbaka
Topp