Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
att åka i kungsberget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 356004" data-attributes="member: 64141"><p>ja bra erik!.. så ska det låta,, är du sugen på att åka skidor alltså? duger de inte me lite bios över oskars rygg? det ger ju allafall ett gått skratt! .. ja ja hoppas också att kungsberget öppnar snart, så du slipper bryta ryggen. åk skidor istället! .. jag kommer komma och hälsa på! absolut! tycker man kan ta mycket fina bilder där med snygg bagrund(tänkter på dom där bambu likande trästammarna) sånna har vi minnsan inte i gesunda. bara gammla orangea lift stolpar som skymmer solen eller alla tallar som barrar ner hela backen så det inte gåpr att åka så vi inte kan få nå kort så de gillar vi inte! så jag hoppas på att kungsberget öppnar så kanske ja kommer å hälsar på! puss // rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 356004, member: 64141"] ja bra erik!.. så ska det låta,, är du sugen på att åka skidor alltså? duger de inte me lite bios över oskars rygg? det ger ju allafall ett gått skratt! .. ja ja hoppas också att kungsberget öppnar snart, så du slipper bryta ryggen. åk skidor istället! .. jag kommer komma och hälsa på! absolut! tycker man kan ta mycket fina bilder där med snygg bagrund(tänkter på dom där bambu likande trästammarna) sånna har vi minnsan inte i gesunda. bara gammla orangea lift stolpar som skymmer solen eller alla tallar som barrar ner hela backen så det inte gåpr att åka så vi inte kan få nå kort så de gillar vi inte! så jag hoppas på att kungsberget öppnar så kanske ja kommer å hälsar på! puss // rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
att åka i kungsberget
Tillbaka
Topp