Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Att bromsa på longboard i trafik - formulär
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="samuelnetz" data-source="post: 1265644" data-attributes="member: 171108"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag som många andra använder longboard som transportmedel när jag tar mig runt i Göteborgs stad. För mig är det alltid ett problem att åka i för branta nedförsbackar eftersom att man behöver bromsa hela tiden vilket är väldigt jobbigt för benen och sliter på skorna. Är det någon annan som har upplevt samma sak?</p><p></p><p>Vi är en grupp elever på Chalmers som vill ta fram en lösning på detta. Vi skulle vara enormt tacksamma om ni vill svara på denna enkät länkad nedan (tar endast 1-2 minuter) där vi undersöker vad det finns för behov.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-UFM5FJhqUDxxePI0_fkmoW5QNOjEPTjUpZunYvG9YZloPA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0[/URL]</p><p></p><p>Om ni har några ytterligare funderingar/frågor så får ni gärna skriva det här nedanför <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="samuelnetz, post: 1265644, member: 171108"] Hej! Jag som många andra använder longboard som transportmedel när jag tar mig runt i Göteborgs stad. För mig är det alltid ett problem att åka i för branta nedförsbackar eftersom att man behöver bromsa hela tiden vilket är väldigt jobbigt för benen och sliter på skorna. Är det någon annan som har upplevt samma sak? Vi är en grupp elever på Chalmers som vill ta fram en lösning på detta. Vi skulle vara enormt tacksamma om ni vill svara på denna enkät länkad nedan (tar endast 1-2 minuter) där vi undersöker vad det finns för behov. Tack på förhand! [URL unfurl="true"]https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-UFM5FJhqUDxxePI0_fkmoW5QNOjEPTjUpZunYvG9YZloPA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0[/URL] Om ni har några ytterligare funderingar/frågor så får ni gärna skriva det här nedanför :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Att bromsa på longboard i trafik - formulär
Tillbaka
Topp