Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att gå på tur med rockers, går det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fillez" data-source="post: 839480" data-attributes="member: 34901"><p>Hallå!</p><p></p><p>Ska denna vinter köpa ett par duke, hudar och ett par trevliga lagg. </p><p>Har kolla på lite olika skidor, K2 Hardside, Obsethed, Head Jimi osv.</p><p></p><p>Jag är nog ganska inne på vad jag ska ha, en hyffsat bred, stabil och lekful skida som inte väger på tok för mycket.</p><p></p><p>Men min fråga till er är: Hur är det att gå på tur med rocker? Rocker blir ju som en ponton och hur funkar det om det är t.ex. skare? Hur funkar det där det är på gränsen mellan klättring och tur? Mitt logiska jag ser självklart problemet, då är frågan : har någon testat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fillez, post: 839480, member: 34901"] Hallå! Ska denna vinter köpa ett par duke, hudar och ett par trevliga lagg. Har kolla på lite olika skidor, K2 Hardside, Obsethed, Head Jimi osv. Jag är nog ganska inne på vad jag ska ha, en hyffsat bred, stabil och lekful skida som inte väger på tok för mycket. Men min fråga till er är: Hur är det att gå på tur med rocker? Rocker blir ju som en ponton och hur funkar det om det är t.ex. skare? Hur funkar det där det är på gränsen mellan klättring och tur? Mitt logiska jag ser självklart problemet, då är frågan : har någon testat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att gå på tur med rockers, går det?
Tillbaka
Topp