Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att gå på tur med rockers, går det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kinga" data-source="post: 839502" data-attributes="member: 118419"><p>Har testat tura med både K2 ObSETHed och K2 SideStash (storebror till Hardside)..</p><p></p><p>ObSEThed med sin Powder Rocker kan upplevas en smula hal på många underlag men funkar sjukt bra när det finns lite snö att sjunka i. Skidan känns lätt och smidig. </p><p></p><p>SideStash med AT-Rocker funkar på i princip allt. Vindpackat och midjedjup puder.</p><p>I komination med en Dynafit-bindning är det tamigfan den finaste skidan jag hudat runt med.</p><p></p><p>Dock är det en väldigt skillnad mellan de olika modellerna när det kommer till hårthet osv.</p><p>Hela K2's Adventure-serie är en samling styva skidor medans ObSEThed, HellBent är som gummi..</p><p></p><p>Så äre massa andra frågor att tänka på:</p><p>- Twintip eller inte?</p><p>- Splitskins eller inte?</p><p>- Kommer man få skidorna i julklapp eller inte?</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kinga, post: 839502, member: 118419"] Har testat tura med både K2 ObSETHed och K2 SideStash (storebror till Hardside).. ObSEThed med sin Powder Rocker kan upplevas en smula hal på många underlag men funkar sjukt bra när det finns lite snö att sjunka i. Skidan känns lätt och smidig. SideStash med AT-Rocker funkar på i princip allt. Vindpackat och midjedjup puder. I komination med en Dynafit-bindning är det tamigfan den finaste skidan jag hudat runt med. Dock är det en väldigt skillnad mellan de olika modellerna när det kommer till hårthet osv. Hela K2's Adventure-serie är en samling styva skidor medans ObSEThed, HellBent är som gummi.. Så äre massa andra frågor att tänka på: - Twintip eller inte? - Splitskins eller inte? - Kommer man få skidorna i julklapp eller inte? Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att gå på tur med rockers, går det?
Tillbaka
Topp