Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Att jobba i franska alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 444522"><p>Reseledare, sån där på Lion, Langley osv?</p><p>Vad jag sett pratar dom endel franska, italienska eller villket land det nu gäller -med hotellpersonalen, buffchafförerna osv som dom träffar hela tiden i och med hämtning och incheckning till hotell av gästerna. Stämningen lär väl vara rätt bra om man är en social 20-årig tjej men finns ju en hel del negativt sagt om det jobbet här på freeride som säkert får endel att backa.</p><p></p><p>Men är det okey att vara lite låst, och käka picknick med 50-åriga gubbar nån gång i veckan så... finns ju en hel del om man söker här också.</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=1101776045" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=1101776045</a></p><p></p><p>Annars klarar du dig garanterat på Engelska i alperna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 444522"] Reseledare, sån där på Lion, Langley osv? Vad jag sett pratar dom endel franska, italienska eller villket land det nu gäller -med hotellpersonalen, buffchafförerna osv som dom träffar hela tiden i och med hämtning och incheckning till hotell av gästerna. Stämningen lär väl vara rätt bra om man är en social 20-årig tjej men finns ju en hel del negativt sagt om det jobbet här på freeride som säkert får endel att backa. Men är det okey att vara lite låst, och käka picknick med 50-åriga gubbar nån gång i veckan så... finns ju en hel del om man söker här också. [URL]https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=1101776045[/URL] Annars klarar du dig garanterat på Engelska i alperna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Att jobba i franska alperna
Tillbaka
Topp