Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att lära en gammal hund sitta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 411906" data-attributes="member: 46117"><p>Hm.. med skador i beaktning så blir det hela lite svårare. Beror lite på vad dina knän pallar.</p><p>Men å andra sidan är utbudet stort!</p><p>Själv var jag i ungefär samma sits för inte alls så länge sedan. Från början en gammal "kliv" åkare med lite tävling och träning i ryggen. Fastnade sedan för Telis-åkning och lyckades sabba menisken i höger knä. Fick sluta med lös häl och gå tillbaka till vanliga lagg.</p><p>Jag sökte en skida som enligt mig skulle fungera över hela berget, oavsett underlag eller "längd på sväng". Resultatet för mig blev Stöckli Stormrider XL. För mig passar den ypperligt bra!</p><p>Om du dock föredrar lite kortare radie skulle jag nog kika lite på Head Supershape Magnum..</p><p>Men som sagt... utbudet är gigantiskt idag. Du får säkert fler tips i tråden vad det lider...</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>/G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 411906, member: 46117"] Hm.. med skador i beaktning så blir det hela lite svårare. Beror lite på vad dina knän pallar. Men å andra sidan är utbudet stort! Själv var jag i ungefär samma sits för inte alls så länge sedan. Från början en gammal "kliv" åkare med lite tävling och träning i ryggen. Fastnade sedan för Telis-åkning och lyckades sabba menisken i höger knä. Fick sluta med lös häl och gå tillbaka till vanliga lagg. Jag sökte en skida som enligt mig skulle fungera över hela berget, oavsett underlag eller "längd på sväng". Resultatet för mig blev Stöckli Stormrider XL. För mig passar den ypperligt bra! Om du dock föredrar lite kortare radie skulle jag nog kika lite på Head Supershape Magnum.. Men som sagt... utbudet är gigantiskt idag. Du får säkert fler tips i tråden vad det lider... Lycka till! /G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att lära en gammal hund sitta
Tillbaka
Topp