Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Att överleva en flygresa, utan att stanna hemma.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 798324" data-attributes="member: 54815"><p>Riktigt kul läsning måste jag säga, bra gjort! Du har talang för sånt här. Jag undrar var du får tiden och orken ifrån?</p><p></p><p>Flygbolag som är skit: uppenbarligen, RyanAir. Billigt, ja, men är det värt det? Mindre, ofällbara säten, bagage i princip förbjudet och framförallt; en stor hord människor väldigt nära inpå. Människor som det dessutom är helt klart tveksamt om de alls borde vara ombord på farkosten.</p><p></p><p>Annars NextJet. Usch. Svindyrt, små jävliga plan, förseningar, haveri och inställda avgångar. Det är ALLTID problem då man flyger med dem. Inte ens kaffe får man heller.</p><p></p><p>Skyways. Dyrt och än en gång dyrt. Men här ingår iaf kaffe. Alltid något.</p><p></p><p>Flygplatser man bör undvika: Arlanda! Jobbigaste flyplatsen i världen enligt mig. Sen var Köpenhamn rätt jobbig också, framförallt luktade den något skumt.</p><p></p><p>Flygplatser med mindre smärta: München. Lättflörtad inchecknings personal, inte behövt betala specialbagage där en enda gång. Olika flybolag och aldrig förbokat skidor. </p><p></p><p>Angående maten vet jag inte, har undvikit mat på flygplan hittils i mitt liv. Dock har jag aldrig flugit längre än 3-4 timmar.</p><p></p><p>Angående folk som man kan tänkas hamna bredvid har jag ett råd. Hur trevlig personen i fråga än ser ut, yttra inte ett ord till denne. Hade oturen att sitta bredvid ett medium under en flight Nice-Sthlm, hon ville inte sluta prata om sina jävla spöken! Jag var trött efter att ha tvingat mig upp kl 5 för att flyga hem och kunde inte sova en sekund på grund av den där kärringen. det enda jag sa var hej. Tänkt så fel det kan bli.</p><p></p><p>Ha en trevlig lufttur/G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 798324, member: 54815"] Riktigt kul läsning måste jag säga, bra gjort! Du har talang för sånt här. Jag undrar var du får tiden och orken ifrån? Flygbolag som är skit: uppenbarligen, RyanAir. Billigt, ja, men är det värt det? Mindre, ofällbara säten, bagage i princip förbjudet och framförallt; en stor hord människor väldigt nära inpå. Människor som det dessutom är helt klart tveksamt om de alls borde vara ombord på farkosten. Annars NextJet. Usch. Svindyrt, små jävliga plan, förseningar, haveri och inställda avgångar. Det är ALLTID problem då man flyger med dem. Inte ens kaffe får man heller. Skyways. Dyrt och än en gång dyrt. Men här ingår iaf kaffe. Alltid något. Flygplatser man bör undvika: Arlanda! Jobbigaste flyplatsen i världen enligt mig. Sen var Köpenhamn rätt jobbig också, framförallt luktade den något skumt. Flygplatser med mindre smärta: München. Lättflörtad inchecknings personal, inte behövt betala specialbagage där en enda gång. Olika flybolag och aldrig förbokat skidor. Angående maten vet jag inte, har undvikit mat på flygplan hittils i mitt liv. Dock har jag aldrig flugit längre än 3-4 timmar. Angående folk som man kan tänkas hamna bredvid har jag ett råd. Hur trevlig personen i fråga än ser ut, yttra inte ett ord till denne. Hade oturen att sitta bredvid ett medium under en flight Nice-Sthlm, hon ville inte sluta prata om sina jävla spöken! Jag var trött efter att ha tvingat mig upp kl 5 för att flyga hem och kunde inte sova en sekund på grund av den där kärringen. det enda jag sa var hej. Tänkt så fel det kan bli. Ha en trevlig lufttur/G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Att överleva en flygresa, utan att stanna hemma.
Tillbaka
Topp