Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Att överleva en flygresa, utan att stanna hemma.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richie_sthlm" data-source="post: 818010" data-attributes="member: 96546"><p>Hahahhahahaha detta var fan i mig det bästa jag läst på riiiiiiktigt länge. Kollegorna undrade va fan jag satt o garvade åt :D</p><p></p><p>Tips:</p><p>Vara ute i god tid och ta aldrig en avstickare från planen dvs. incheckningsledet och därefter försök dricka dig lite pruttig för att lugnt och skönt somna in före start.</p><p></p><p>Försök alltid flörta med incheckningspersonalen. Kille som tjej! Jag lyckades komma en dag försent till mitt flyg (Arlanda till Bangkok) och detta upptäcktes först vid incheckning. Huvudräkningen drog igång direkt och jag förstod dirr att jag inte hade pengarna till att köpa en ny biljett, vad gjorde jag då? Jo denna smått pojksöta 30taggaren måste ju bara vara en trofepojkvänn. Jag lade på bästa charmen och flörtade lite lätt med killen och vips efter 5 min så hade han lyckats boka in mig (helt gratis) från arlanda - Bangkok och Bangkok - Bali och jag fick hans nummer (vad jag nu skulle med det till).</p><p></p><p>Var så trevlig som möjligt under incheckning och fråga därefter om det går att få plats vid nödutgången för du har lite problem med ditt knä och måste kunna sträcka ut det rätt så ordentligt.</p><p></p><p>Om du har fått guldsäten på flyget och flygvärdinnorna kommer och frågar på snällaste sättet om du möjligtvis kan flytta till en annan plats pga. stökig resenär måste ta din plats. NEKA, NEKA, NEKA och till slut neka. Så småningom kommer kaptenen (för de vill ju inte ha ett försenat flyg) och frågar samma sak. Neka först och börja därefter föhandla. Plats i Business Class eller First klass, går det i stöpet kan du kräva lite bättre mat, skiter det sig så begär du fri alkohol under hela resan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richie_sthlm, post: 818010, member: 96546"] Hahahhahahaha detta var fan i mig det bästa jag läst på riiiiiiktigt länge. Kollegorna undrade va fan jag satt o garvade åt :D Tips: Vara ute i god tid och ta aldrig en avstickare från planen dvs. incheckningsledet och därefter försök dricka dig lite pruttig för att lugnt och skönt somna in före start. Försök alltid flörta med incheckningspersonalen. Kille som tjej! Jag lyckades komma en dag försent till mitt flyg (Arlanda till Bangkok) och detta upptäcktes först vid incheckning. Huvudräkningen drog igång direkt och jag förstod dirr att jag inte hade pengarna till att köpa en ny biljett, vad gjorde jag då? Jo denna smått pojksöta 30taggaren måste ju bara vara en trofepojkvänn. Jag lade på bästa charmen och flörtade lite lätt med killen och vips efter 5 min så hade han lyckats boka in mig (helt gratis) från arlanda - Bangkok och Bangkok - Bali och jag fick hans nummer (vad jag nu skulle med det till). Var så trevlig som möjligt under incheckning och fråga därefter om det går att få plats vid nödutgången för du har lite problem med ditt knä och måste kunna sträcka ut det rätt så ordentligt. Om du har fått guldsäten på flyget och flygvärdinnorna kommer och frågar på snällaste sättet om du möjligtvis kan flytta till en annan plats pga. stökig resenär måste ta din plats. NEKA, NEKA, NEKA och till slut neka. Så småningom kommer kaptenen (för de vill ju inte ha ett försenat flyg) och frågar samma sak. Neka först och börja därefter föhandla. Plats i Business Class eller First klass, går det i stöpet kan du kräva lite bättre mat, skiter det sig så begär du fri alkohol under hela resan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Att överleva en flygresa, utan att stanna hemma.
Tillbaka
Topp