Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att sätta ihop ett toppturspaket: vad ska jag tänka på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBergentz" data-source="post: 1097141" data-attributes="member: 164769"><p>Hej! Jag siktar nog in mig på tech iaf, tänker att sparar jag ett par hundra gram per skida så gör det ingenting om jag slarvat lite, lite med träningen i sommar... Det där med inserts var ju faktiskt ingen dum idé, även om jag har dålig koll på hur de funkar i praktiken! </p><p></p><p>Tanken nu är väl att sikta in sig på att köpa ett par helt nya lagg nu när säsongen går mot sitt slut, och ha dessa som rena turlagg, dock kanske köpa bindningarna i andra hand! Sen när puderjaktsäsongen drar igång får man väl försöka lägga vantarna på ett par begagnade lössnökanoter! Som nämnt ovan i tråden så är Lofoten kanske inte känt för sitt snordjupa puder, och tror inte jag kommer orka släpa upp mer skida än nödvändigt på berget!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBergentz, post: 1097141, member: 164769"] Hej! Jag siktar nog in mig på tech iaf, tänker att sparar jag ett par hundra gram per skida så gör det ingenting om jag slarvat lite, lite med träningen i sommar... Det där med inserts var ju faktiskt ingen dum idé, även om jag har dålig koll på hur de funkar i praktiken! Tanken nu är väl att sikta in sig på att köpa ett par helt nya lagg nu när säsongen går mot sitt slut, och ha dessa som rena turlagg, dock kanske köpa bindningarna i andra hand! Sen när puderjaktsäsongen drar igång får man väl försöka lägga vantarna på ett par begagnade lössnökanoter! Som nämnt ovan i tråden så är Lofoten kanske inte känt för sitt snordjupa puder, och tror inte jag kommer orka släpa upp mer skida än nödvändigt på berget! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Att sätta ihop ett toppturspaket: vad ska jag tänka på?
Tillbaka
Topp