Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Att ställa in bindningar och DIN - värden.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="belouga" data-source="post: 1067865" data-attributes="member: 152107"><p>Köpte ett par beg line opus med Marke griffon igår och gick in hos en erkänd skidbutik i stan för att få bindningarna ommonterade efter mina pjäxor, bad dom också ställa in bindningen efter min vikt. </p><p>När jag hämtade dom så frågade jag om dom ställt dom efter min vikt då jag fick fram att jag skulle ha dom på 7, enligt dinsettings.com. Det hade dom inte och han skruvade upp dom till 9. Jag frågade om detta verkligen var korrekt och då sa killen att ja du bör ha dom på nästan 10. </p><p>Jag väger 100kg har en sullängd på 326 och kör i lagom gubbtempo utan brottarlår. </p><p>Vad säge expertisen ska jag låta dom stå på 9 eller skruva ner dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="belouga, post: 1067865, member: 152107"] Köpte ett par beg line opus med Marke griffon igår och gick in hos en erkänd skidbutik i stan för att få bindningarna ommonterade efter mina pjäxor, bad dom också ställa in bindningen efter min vikt. När jag hämtade dom så frågade jag om dom ställt dom efter min vikt då jag fick fram att jag skulle ha dom på 7, enligt dinsettings.com. Det hade dom inte och han skruvade upp dom till 9. Jag frågade om detta verkligen var korrekt och då sa killen att ja du bör ha dom på nästan 10. Jag väger 100kg har en sullängd på 326 och kör i lagom gubbtempo utan brottarlår. Vad säge expertisen ska jag låta dom stå på 9 eller skruva ner dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Att ställa in bindningar och DIN - värden.
Tillbaka
Topp