Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Att ställa in bindningar och DIN - värden.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1071150" data-attributes="member: 60010"><p>Vad i h#elvete gör du för att kliva ur din 14 i pist utan att ramla. Mest troligt slitna pjäxor, fel förspänning eller snö under pjäxorna. Om det nu inte är så att din vanliga åkstil är 11or i 120 knyck ner för puckelpist to stoppsladd. Spara knäna och få grejerna genomgångna istället för att vrida upp din-talet. </p><p></p><p>*låter dryg men är mest orolig för knäna dina.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1071150, member: 60010"] Vad i h#elvete gör du för att kliva ur din 14 i pist utan att ramla. Mest troligt slitna pjäxor, fel förspänning eller snö under pjäxorna. Om det nu inte är så att din vanliga åkstil är 11or i 120 knyck ner för puckelpist to stoppsladd. Spara knäna och få grejerna genomgångna istället för att vrida upp din-talet. *låter dryg men är mest orolig för knäna dina. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Att ställa in bindningar och DIN - värden.
Tillbaka
Topp