Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Att ta sig till MT Baker från Vancouver?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gbgpuderludret" data-source="post: 509504" data-attributes="member: 83154"><p>Skoja inte med med gränsvakterna på väg in i USA. De har ingen humor. Och det kostar nog ungefär en 8 dollar att koma in i USA första gången sedan tror jag man kan komma in gratis esten av året.</p><p></p><p>Kan berätta en rolig historia om ett gäng som kom till gränsen efter oss. De hade lekt med videokameran och låtsats gömma marijuana i bilen. När de kommer fram till gränsen vill vakten titta på kameran och får givetvis se detta och deras bil blir genomsökt och hemskickade. Jag och min kompis bara skratta och åkte puder i Baker hela dagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gbgpuderludret, post: 509504, member: 83154"] Skoja inte med med gränsvakterna på väg in i USA. De har ingen humor. Och det kostar nog ungefär en 8 dollar att koma in i USA första gången sedan tror jag man kan komma in gratis esten av året. Kan berätta en rolig historia om ett gäng som kom till gränsen efter oss. De hade lekt med videokameran och låtsats gömma marijuana i bilen. När de kommer fram till gränsen vill vakten titta på kameran och får givetvis se detta och deras bil blir genomsökt och hemskickade. Jag och min kompis bara skratta och åkte puder i Baker hela dagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Att ta sig till MT Baker från Vancouver?
Tillbaka
Topp