Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 370466" data-attributes="member: 45951"><p>Jag tycker afterskin är sabla mycket läskigare än att åka skidor. Hela momentet osar katastrof lång väg. Helt plötsligt spelar nått jävla hel – alt. halvsunkigt coverband upp. Om man inte står på stolen i pjäxorna och twistar loss, blir man kallad tråkmåns, eller gammal. Den som kan citera mest från underbara Creedence och Mats Rådbjär (eller va i helvete han heter) har störst chans att få ligga redan på eftermiddagen. Ska det vara så? Jag kan tycka att det inte är helt OK. Störst chans att få vara naken, skall alltid gå hand i hand med märket på skidbyxorna och graden reflektion i spegelglasen på goggelsen. Alltid. Jag kan möjligen sträcka mej till att snubbarna med baggy byxor går före i kön. </p><p></p><p>Så för att passa in på afterskin måste man alltså dricka ändlösa mängder Jäger nedsänkt i enorma öl. Och golvet i afterskilokalen är alltid halt? Hur tänkte dom som kom på denna snillerika jävla idé? Konspirerande snöbrädeåkare bergis. Så efter att ha ramlat av stolen och halkat på golvet, släpar någon trevlig vän förhoppningsvis hem en. Ångesten, pressen från det motsatta könet att dansa på stolen och det där coverbandet resulterar alltså alltid i en dunderfylla. </p><p></p><p>Dunderfylla resulterar alltid i storhetsvansinne. Storhetsvansinne kan ha olika ansikten. Men det resulterar alltid i katastrof. Precis som chartersemester och jordgubbsplockning. Storhetsvansinne kan resultera i en promenad i 26 minusgrader, iförd skjorta. Eftersom det gnälls om attityden i Åre just i denna tråd. Kan man anta att promenaden gick från målhanget (där det förövrigt kan ha skett okristliga saker) till det där "Dippan". Ni gnäller på dåligstämning i backen. Men ni tar inte upp fenomenet afterski, som får en stackars människa att gå till Dippan. Va i helvete säger jag bara. Afterski skrämmer mej något fruktansvärt. Dippan vill jag inte ens tala om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 370466, member: 45951"] Jag tycker afterskin är sabla mycket läskigare än att åka skidor. Hela momentet osar katastrof lång väg. Helt plötsligt spelar nått jävla hel – alt. halvsunkigt coverband upp. Om man inte står på stolen i pjäxorna och twistar loss, blir man kallad tråkmåns, eller gammal. Den som kan citera mest från underbara Creedence och Mats Rådbjär (eller va i helvete han heter) har störst chans att få ligga redan på eftermiddagen. Ska det vara så? Jag kan tycka att det inte är helt OK. Störst chans att få vara naken, skall alltid gå hand i hand med märket på skidbyxorna och graden reflektion i spegelglasen på goggelsen. Alltid. Jag kan möjligen sträcka mej till att snubbarna med baggy byxor går före i kön. Så för att passa in på afterskin måste man alltså dricka ändlösa mängder Jäger nedsänkt i enorma öl. Och golvet i afterskilokalen är alltid halt? Hur tänkte dom som kom på denna snillerika jävla idé? Konspirerande snöbrädeåkare bergis. Så efter att ha ramlat av stolen och halkat på golvet, släpar någon trevlig vän förhoppningsvis hem en. Ångesten, pressen från det motsatta könet att dansa på stolen och det där coverbandet resulterar alltså alltid i en dunderfylla. Dunderfylla resulterar alltid i storhetsvansinne. Storhetsvansinne kan ha olika ansikten. Men det resulterar alltid i katastrof. Precis som chartersemester och jordgubbsplockning. Storhetsvansinne kan resultera i en promenad i 26 minusgrader, iförd skjorta. Eftersom det gnälls om attityden i Åre just i denna tråd. Kan man anta att promenaden gick från målhanget (där det förövrigt kan ha skett okristliga saker) till det där "Dippan". Ni gnäller på dåligstämning i backen. Men ni tar inte upp fenomenet afterski, som får en stackars människa att gå till Dippan. Va i helvete säger jag bara. Afterski skrämmer mej något fruktansvärt. Dippan vill jag inte ens tala om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Tillbaka
Topp