Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tipsson" data-source="post: 415318" data-attributes="member: 80524"><p>Jag hatar folk som bara sitter och tittar, Alla har ju varit nybörjare, Det är ju inget man kommer ifrån, jag menar, Ingen kan ju gör 9a så fort dom ställer sig på ett par skidor. och sen finns det ju folk som i "våran" backe, Som sitter och skrattar om man rammlar på en backflip eller en 5a, men dom kan inte åka själv, Bara dom hoppar så ramlar dom, Jag menar, det är sånna man ska "hånskratta" åt, Ingen ska behöva känna sig utanför i backen, Alla har vi ju samma interesse, och det ska man ta vara på, man ska lära sig av varran.</p><p>Det är då min åsikt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tipsson, post: 415318, member: 80524"] Jag hatar folk som bara sitter och tittar, Alla har ju varit nybörjare, Det är ju inget man kommer ifrån, jag menar, Ingen kan ju gör 9a så fort dom ställer sig på ett par skidor. och sen finns det ju folk som i "våran" backe, Som sitter och skrattar om man rammlar på en backflip eller en 5a, men dom kan inte åka själv, Bara dom hoppar så ramlar dom, Jag menar, det är sånna man ska "hånskratta" åt, Ingen ska behöva känna sig utanför i backen, Alla har vi ju samma interesse, och det ska man ta vara på, man ska lära sig av varran. Det är då min åsikt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Tillbaka
Topp