Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Front5" data-source="post: 415612" data-attributes="member: 64591"><p>Jag tycker att Eric har haft det bästa argumentet hitills. Eric har helt rätt. JAg tycker att stämningen alltid är på topp i bräcke, i vind och vatten. Rätt attityd ger respekt och det är det alla ungdommar vill ha i dag. Och det är inget fel med det. Jag Tex: Jag är inge vidare bra på bräda. Men kommer jag i bräcke och bailar på en rak air och blir utskrattad så tar jag det som possitiv kritik genom att omvandla det till adrenalin och ta mod till mig att dra på något stort. Det handlar hela tiden om att pusha sig själv till gränsen.</p><p></p><p>Go with the flow and you'll fell the difrence.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Front5, post: 415612, member: 64591"] Jag tycker att Eric har haft det bästa argumentet hitills. Eric har helt rätt. JAg tycker att stämningen alltid är på topp i bräcke, i vind och vatten. Rätt attityd ger respekt och det är det alla ungdommar vill ha i dag. Och det är inget fel med det. Jag Tex: Jag är inge vidare bra på bräda. Men kommer jag i bräcke och bailar på en rak air och blir utskrattad så tar jag det som possitiv kritik genom att omvandla det till adrenalin och ta mod till mig att dra på något stort. Det handlar hela tiden om att pusha sig själv till gränsen. Go with the flow and you'll fell the difrence. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Tillbaka
Topp