Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 415697" data-attributes="member: 12644"><p>Instämmer till 100%. Förstår inte det roliga i att skratta åt nån som är sämre än sig själv. Alla försöker väl sitt bästa och alla har vi varit nybörjare.</p><p></p><p>Tror knappast att Jon, Simon, Tanner och vad nu alla heter skulle stå och skratta åt varandra när dom crashar.</p><p></p><p>Tror det är nån dryg svensk mentalitet för i t.ex. staterna har jag aldrig sett denna dryga mentalitet. Där är alla glada och hejar på varandra och craschar nån så hör man "nice try" eller "next time dude". Dom som är bättre än mig visar respekt och tar med mig och stöttar mig till 100% och då har man mycket roligare ihop. Så när jag åker med nån sämre så hjälper jag den personen så att vi kan ha kul tillsammans.</p><p></p><p>Att spela cool och vara dryg kommer aldrig trigga nån lika mycket som att åka med ett gäng bra kompisar där alla har kul och alla respekterar att man åker på sin egen nivå, inte andras.</p><p></p><p>Nä väx upp och dela glädjen av att åka skidor med alla från nybörjare till pros.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 415697, member: 12644"] Instämmer till 100%. Förstår inte det roliga i att skratta åt nån som är sämre än sig själv. Alla försöker väl sitt bästa och alla har vi varit nybörjare. Tror knappast att Jon, Simon, Tanner och vad nu alla heter skulle stå och skratta åt varandra när dom crashar. Tror det är nån dryg svensk mentalitet för i t.ex. staterna har jag aldrig sett denna dryga mentalitet. Där är alla glada och hejar på varandra och craschar nån så hör man "nice try" eller "next time dude". Dom som är bättre än mig visar respekt och tar med mig och stöttar mig till 100% och då har man mycket roligare ihop. Så när jag åker med nån sämre så hjälper jag den personen så att vi kan ha kul tillsammans. Att spela cool och vara dryg kommer aldrig trigga nån lika mycket som att åka med ett gäng bra kompisar där alla har kul och alla respekterar att man åker på sin egen nivå, inte andras. Nä väx upp och dela glädjen av att åka skidor med alla från nybörjare till pros. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Tillbaka
Topp