Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 415896" data-attributes="member: 31216"><p>Ingen av er som konfronterat en störande individ i backen?</p><p>Jag gjorde det förra året. Jag var på allmänt mysigt humör och lyssnade på flummusik och gled mest runt och lekte lite på rails och så. Så var det en kille på bräda som flög bakåt under en board och slog ryggen i railen. Då kan man tycka ett "OOOOOH/aaaj" är den reaktion som eventuella åskådare skulle uttrycka. Det var väl generellt vad som hände förutom en liten jävla nolla på en 13-14 år. Där lät det istället " HÖHÖHÖ SOPA sätter inte ens det där".</p><p>Då snetände det fan hos mig. Åkte bort och frågade först om han kände personen i fråga, vilket han inte gjorde. Då frågade jag varför han skrattar och skriker sånna där saker och vad fan som kommer bli bättre av det. Då mumlade han nånting om att sopor inte ska vara i parken och flackade med blicken mellan sina kompisar för stöd. Hans kompisar var helt tysta och såg ut att skämmas. När han såg att han inte fick nå stöd blev han genast tre storlekar mindre och jag frågade om han kommer göra sådär igen och svaret blev då, Nae kanske inte det då. Då sa jag att det är nog fan bäst så och åkte därifrån. Såg killen i parken en del gånger efteråt men han var tyst som en mus oavsett vad som hände.</p><p>Normalt sätt är det inte skratt som e reaktionen på en vurpa om den inte är särskilt komisk (typ bailar i inrunnet och dyl, men det får man som bjuda på), i stora hopp är det oftast OH FUCK eftersom det ser fan livsfarligt ut, men det finns alltid nån liten jävel som ska hävda sig inför sina kompisar. Tror att ingen egentligen vill göra så men ibland är det bra om man påminner dem om vad de egentligen vill.</p><p>Jag säger inte att det är fel att fnissa lite när svenne banan flaxar som en tok i luften, men börjar du skrika saker efter personen är du fan fel ute och ska bort från backen direkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 415896, member: 31216"] Ingen av er som konfronterat en störande individ i backen? Jag gjorde det förra året. Jag var på allmänt mysigt humör och lyssnade på flummusik och gled mest runt och lekte lite på rails och så. Så var det en kille på bräda som flög bakåt under en board och slog ryggen i railen. Då kan man tycka ett "OOOOOH/aaaj" är den reaktion som eventuella åskådare skulle uttrycka. Det var väl generellt vad som hände förutom en liten jävla nolla på en 13-14 år. Där lät det istället " HÖHÖHÖ SOPA sätter inte ens det där". Då snetände det fan hos mig. Åkte bort och frågade först om han kände personen i fråga, vilket han inte gjorde. Då frågade jag varför han skrattar och skriker sånna där saker och vad fan som kommer bli bättre av det. Då mumlade han nånting om att sopor inte ska vara i parken och flackade med blicken mellan sina kompisar för stöd. Hans kompisar var helt tysta och såg ut att skämmas. När han såg att han inte fick nå stöd blev han genast tre storlekar mindre och jag frågade om han kommer göra sådär igen och svaret blev då, Nae kanske inte det då. Då sa jag att det är nog fan bäst så och åkte därifrån. Såg killen i parken en del gånger efteråt men han var tyst som en mus oavsett vad som hände. Normalt sätt är det inte skratt som e reaktionen på en vurpa om den inte är särskilt komisk (typ bailar i inrunnet och dyl, men det får man som bjuda på), i stora hopp är det oftast OH FUCK eftersom det ser fan livsfarligt ut, men det finns alltid nån liten jävel som ska hävda sig inför sina kompisar. Tror att ingen egentligen vill göra så men ibland är det bra om man påminner dem om vad de egentligen vill. Jag säger inte att det är fel att fnissa lite när svenne banan flaxar som en tok i luften, men börjar du skrika saker efter personen är du fan fel ute och ska bort från backen direkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Attityd i Bräcke
Tillbaka
Topp