Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Attityder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 59893" data-attributes="member: 16052"><p>För Snowblades kommer det aldrig att finnas acceptans. Sorry men det är fakta. </p><p>Att vara inbiten skidåkare betyder att man åker jäkligt mycket. Gör man det så har man oftast inte samma uppfattningar om saker som rör skidåkning som en som åker en vecka om året med familjen. Eftersom det är det roligaste som finns så är man beredd att lägga snuskigt mycket pengar för att köra runt med bra grejer. Jag vet flera stycken som inte vågar vara ärliga om hur mycket de lägger på sin åkning för då skulle flickvännen alt. hustrun strypa dem. En inbiten skidåkare är som en inbiten golfare. Alla har rätt att accepteras för dem de är hur bra eller dåliga de än är på skidor men det kan inte funka jämt om man har helt olika nivå på åkningen. Hade för övrigt en flickvän som vägrade åka med mig pga att jag blir rätt snöblind på vintern...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 59893, member: 16052"] För Snowblades kommer det aldrig att finnas acceptans. Sorry men det är fakta. Att vara inbiten skidåkare betyder att man åker jäkligt mycket. Gör man det så har man oftast inte samma uppfattningar om saker som rör skidåkning som en som åker en vecka om året med familjen. Eftersom det är det roligaste som finns så är man beredd att lägga snuskigt mycket pengar för att köra runt med bra grejer. Jag vet flera stycken som inte vågar vara ärliga om hur mycket de lägger på sin åkning för då skulle flickvännen alt. hustrun strypa dem. En inbiten skidåkare är som en inbiten golfare. Alla har rätt att accepteras för dem de är hur bra eller dåliga de än är på skidor men det kan inte funka jämt om man har helt olika nivå på åkningen. Hade för övrigt en flickvän som vägrade åka med mig pga att jag blir rätt snöblind på vintern... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Attityder
Tillbaka
Topp