Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Attityder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 59902" data-attributes="member: 28432"><p>Ace: </p><p>Tyvärr har jag inte kort minne...Det är därför jag hållt på som jag gjort, jag vill ju komma in i ditt och puttes otroligt coola gäng.Hur annars skulle jag bli accepterad??Men jag har gjort några tabbar och varit seriös ett antal ggr, men det har ni gamlingar glömt som tur är(vilken tur att ni är senila)..</p><p>Men till tjejen som skrev detta:</p><p>Jag dömmer inte någon utifrån deras skidor,kläder eller skidåkning jag dömmer efter hur dom är mot mig..Det är roligare att åka med en person som inte kan ett smack än en person som har självutnämt sig till fernet-drickande brantåkare och har den dåliga attityden som kommer med, när man är en självutnämnare..Och vad tjejer behagar så föredrar jag faktiskt tjejer som inte åker så mycket skidor eller bräda, visst är det kul om dom kan ta sig ner men det är inget krav..Då kan man ha sin hobby ifred större delen av vintern..(därmed inget ont sagt om de tjejer som åker)...</p><p></p><p>Eder gamle räv: Marcus_e_and_co</p><p></p><p>Förlåt ace!! Jag var tvungen att sno ditt lilla "eder", hoppas det finns förlåtelse i ditt hjärta, fast det är hårt som granit...</p><p></p><p>PEACE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 59902, member: 28432"] Ace: Tyvärr har jag inte kort minne...Det är därför jag hållt på som jag gjort, jag vill ju komma in i ditt och puttes otroligt coola gäng.Hur annars skulle jag bli accepterad??Men jag har gjort några tabbar och varit seriös ett antal ggr, men det har ni gamlingar glömt som tur är(vilken tur att ni är senila).. Men till tjejen som skrev detta: Jag dömmer inte någon utifrån deras skidor,kläder eller skidåkning jag dömmer efter hur dom är mot mig..Det är roligare att åka med en person som inte kan ett smack än en person som har självutnämt sig till fernet-drickande brantåkare och har den dåliga attityden som kommer med, när man är en självutnämnare..Och vad tjejer behagar så föredrar jag faktiskt tjejer som inte åker så mycket skidor eller bräda, visst är det kul om dom kan ta sig ner men det är inget krav..Då kan man ha sin hobby ifred större delen av vintern..(därmed inget ont sagt om de tjejer som åker)... Eder gamle räv: Marcus_e_and_co Förlåt ace!! Jag var tvungen att sno ditt lilla "eder", hoppas det finns förlåtelse i ditt hjärta, fast det är hårt som granit... PEACE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Attityder
Tillbaka
Topp