Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 481547" data-attributes="member: 74302"><p>Jag vet inte riktigt vad jag tycker om just attitydförändringen här på freeride. Någonting som jag har märkt som jag tror att det kan ha smittat av sig är attityden i backarna. Känns som om uttrycket alla är vi nybörjare i början har tonats ut. Sätter du inte 3960 truckdriver medans du håller en bild av Mark Abma i handen samtidigt så duger du inte, du är inte välkommen i gänget, i backen eller i parken. Jag kan ha fel i min enorma överdriva exempel men visst finns känslan där ute! Filmerna som rullar ut har också blivit mer och mer hypa dig själv kolla mina skidor de kan jag bryta för wtf jag får ju ett par nya. Aight!</p><p></p><p>Och någonstans här tror jag att det har smittat av sig på freeride. Mycket som du precis säger skrika högst vinner. Ett jätte tydligt exempel tycker jag är </p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=42807" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=42807</a></p><p></p><p>En fråga som kanske har blivit besvarad fler än en gång okej. Men om killen vill söka spons så vad rör det dig? Försökte söka upp killen men han verkade inte vara medlem längre. Har någon nått annat svar än att han tröttnade kände sig inte välkommen så tell me vill gärna ge honom lite sköna tipps. Har gjort det och har lyckats...</p><p></p><p>Sen på dina frågar vad man ska göra åt det har jag tyvärr inget bättre svar än att man kanske borde återinföra agan i skolan :D Nej men seriöst tror jag att det måste börja uppifrån, att attityden måste komma från åkare som Jon, Mark, Tj, etc.</p><p></p><p>CLAIM trailern *HOST*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 481547, member: 74302"] Jag vet inte riktigt vad jag tycker om just attitydförändringen här på freeride. Någonting som jag har märkt som jag tror att det kan ha smittat av sig är attityden i backarna. Känns som om uttrycket alla är vi nybörjare i början har tonats ut. Sätter du inte 3960 truckdriver medans du håller en bild av Mark Abma i handen samtidigt så duger du inte, du är inte välkommen i gänget, i backen eller i parken. Jag kan ha fel i min enorma överdriva exempel men visst finns känslan där ute! Filmerna som rullar ut har också blivit mer och mer hypa dig själv kolla mina skidor de kan jag bryta för wtf jag får ju ett par nya. Aight! Och någonstans här tror jag att det har smittat av sig på freeride. Mycket som du precis säger skrika högst vinner. Ett jätte tydligt exempel tycker jag är [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=42807[/URL] En fråga som kanske har blivit besvarad fler än en gång okej. Men om killen vill söka spons så vad rör det dig? Försökte söka upp killen men han verkade inte vara medlem längre. Har någon nått annat svar än att han tröttnade kände sig inte välkommen så tell me vill gärna ge honom lite sköna tipps. Har gjort det och har lyckats... Sen på dina frågar vad man ska göra åt det har jag tyvärr inget bättre svar än att man kanske borde återinföra agan i skolan :D Nej men seriöst tror jag att det måste börja uppifrån, att attityden måste komma från åkare som Jon, Mark, Tj, etc. CLAIM trailern *HOST* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp