Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeSyrran" data-source="post: 481636"><p>För det första så tycker jag att dom dryga åkarna som verkligen tror att dom äger backen och för att känna sig bättre, ducktigare och coolare så retar dom alla nybörjade, dom kan lika gärna vara för sig själva. Dom bör man skratta åt. ja visst!! Lite skratt i livet skadar inte! alla MÅSTE vara nybörjare nån gång, eller hur?!</p><p>Dom som blir verkligen sårade över att andra kanske säger hur dåliga dom är, så rekomenderar jag att tja..acceptera det (första steget till förbättring) och inte ta så illa upp det. Det vore bra om man tänker "Fan, jag e urdålig nu men vänta bara...nån gång kommer det vara min tur att stå höggst upp i backen". Och dom som inte ger sig kommer klara det.</p><p></p><p>Sen tycker jag att det borde finnas mer ironier. Mer skratt så det gör alla glada och på gott humör! Då säger man fina ord ^^ Nej, men seriöst, mer roliga grejer. Inte vet jag vad man kan göra för nåt...roliga filmer. Jag vet! Jag uppmanar alla som är nybörjare eller kanske inte så duktiga men verkligen vill bli det att göra en film! Varför vänta tills man blir duktig?! Det blir väl roligt att se? Kanske....Man ska skratta åt sig själv och bjuda på skratt...</p><p></p><p>Vi är som ett stort familj! Alla kan inte gilla varandra, det e ingen som tvingar, men vi kan ta han om oss, välkomma och ta hand om våra kära nybörjare (spelar ingen roll vilken ålder (60 åringar vore coolt xD)).</p><p></p><p>Ta hand om er</p><p>/Lilla_Myy!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeSyrran, post: 481636"] För det första så tycker jag att dom dryga åkarna som verkligen tror att dom äger backen och för att känna sig bättre, ducktigare och coolare så retar dom alla nybörjade, dom kan lika gärna vara för sig själva. Dom bör man skratta åt. ja visst!! Lite skratt i livet skadar inte! alla MÅSTE vara nybörjare nån gång, eller hur?! Dom som blir verkligen sårade över att andra kanske säger hur dåliga dom är, så rekomenderar jag att tja..acceptera det (första steget till förbättring) och inte ta så illa upp det. Det vore bra om man tänker "Fan, jag e urdålig nu men vänta bara...nån gång kommer det vara min tur att stå höggst upp i backen". Och dom som inte ger sig kommer klara det. Sen tycker jag att det borde finnas mer ironier. Mer skratt så det gör alla glada och på gott humör! Då säger man fina ord ^^ Nej, men seriöst, mer roliga grejer. Inte vet jag vad man kan göra för nåt...roliga filmer. Jag vet! Jag uppmanar alla som är nybörjare eller kanske inte så duktiga men verkligen vill bli det att göra en film! Varför vänta tills man blir duktig?! Det blir väl roligt att se? Kanske....Man ska skratta åt sig själv och bjuda på skratt... Vi är som ett stort familj! Alla kan inte gilla varandra, det e ingen som tvingar, men vi kan ta han om oss, välkomma och ta hand om våra kära nybörjare (spelar ingen roll vilken ålder (60 åringar vore coolt xD)). Ta hand om er /Lilla_Myy!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp