Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 481698"><p>Först vill jag påpeka att försämringen skedde för flera år, sen så är det så trots hur fint ditt tal om barnen som framtid osv än nu är i stor utsträckning deras "fel" att denna tråd skrevs. Höj åldersgränsen och låt forumet handla om skidåkning, underåriga kan fortfarande läsa trådarna men inte svara i dem. Hip Hop, mode iphools osv har inget med skidåkning att göra (enligt mig). </p><p>Forumet kanske blir lite mindre aktivitet på men det tror jag många kan leva med.</p><p>Medlemmar kan sitta och var hur kaxiga som helst med vid ett tangentbord men de skulle sannolikt inte bete sig så i verkligheten vilket leder mig inpå en önskan om hårdare moderering (även om jag också skulle få mig en varning då och då).</p><p></p><p>Ett ytterligare problem är att pga av alla dessa "ungdomars" bristande erfarenhet av nånting annat än svenska parker i princip så tror de att det är den enda skidåkning som existerar, att Jon Olsson är gud och uppfann friåkning osv. Många av oss "gamlingar" kanske inte är någar förebilder men det betyder inte att vi inte kan ha en jävla massa mer erfarenhet i många fall som hör och häpna även de skulle yngre kan ta del av.</p><p>Man låter som en stofil när man kräver mer respekt för de äldre men beteendet på forumet från vissa av de yngre skulle aldrig toleraras utanför cyberspace.</p><p>Skulle respekten finnas från det hållet finnas är jag övertygad om att gamlingarna i sin tur skulle besvara den och inte sitta och trycka ner nybörjare och nyfikna.</p><p></p><p>Edit:fixade stavfel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 481698"] Först vill jag påpeka att försämringen skedde för flera år, sen så är det så trots hur fint ditt tal om barnen som framtid osv än nu är i stor utsträckning deras "fel" att denna tråd skrevs. Höj åldersgränsen och låt forumet handla om skidåkning, underåriga kan fortfarande läsa trådarna men inte svara i dem. Hip Hop, mode iphools osv har inget med skidåkning att göra (enligt mig). Forumet kanske blir lite mindre aktivitet på men det tror jag många kan leva med. Medlemmar kan sitta och var hur kaxiga som helst med vid ett tangentbord men de skulle sannolikt inte bete sig så i verkligheten vilket leder mig inpå en önskan om hårdare moderering (även om jag också skulle få mig en varning då och då). Ett ytterligare problem är att pga av alla dessa "ungdomars" bristande erfarenhet av nånting annat än svenska parker i princip så tror de att det är den enda skidåkning som existerar, att Jon Olsson är gud och uppfann friåkning osv. Många av oss "gamlingar" kanske inte är någar förebilder men det betyder inte att vi inte kan ha en jävla massa mer erfarenhet i många fall som hör och häpna även de skulle yngre kan ta del av. Man låter som en stofil när man kräver mer respekt för de äldre men beteendet på forumet från vissa av de yngre skulle aldrig toleraras utanför cyberspace. Skulle respekten finnas från det hållet finnas är jag övertygad om att gamlingarna i sin tur skulle besvara den och inte sitta och trycka ner nybörjare och nyfikna. Edit:fixade stavfel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp