Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 481768" data-attributes="member: 32948"><p>Till att börja med vill jag påminna alla er som är trötta på antingen jibbsnacket eller big-mountain-snacket att ni kan välja att sortera bort de forumdelar ni inte vill läsa. Stör man sig på någon särskild användare kan man även blockera den personen så man aldrig "ser" den på freeride. </p><p></p><p></p><p>Jag tycker ett forum är fritt och öppet för alla. Om en person har en åsikt om en sak, och du har den motsatta får dem ha det. Vad som är ett dåligt och ett bra svar är inte alltid så lätt att skilja på. Dock kan jag känna igen din beskrivning av förståsigpåar-typen. (Var med om en som hävdade att jag inte var "med på banan" i en diskussion och tyckte jag skulle ta skidlektioner. Skulle gärna tagit en skidlektion och vässat pist-skillsen så här års, men en schysstare inställning kan man ju ha...)</p><p></p><p>Sen får man som informationssökare vara källkritisk också, och man bör ju inte förlita sig enbart på det som sägs här. Vem som helst kan skriva (nästan) vad som helst. Forumet är knappast någon expertpanel... (Just därför finns det en riktig expertpanel på freeride som kan svara på det mesta)</p><p></p><p></p><p>Som moderator här på freeride tackar och bockar jag/vi för de synpunkter som kommer upp. Modererandet är ju i många fall en bedömninssak. Som jag uppfattar det söker många "hårdare tag" och mer ordning och reda från moderatorernas sida?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 481768, member: 32948"] Till att börja med vill jag påminna alla er som är trötta på antingen jibbsnacket eller big-mountain-snacket att ni kan välja att sortera bort de forumdelar ni inte vill läsa. Stör man sig på någon särskild användare kan man även blockera den personen så man aldrig "ser" den på freeride. Jag tycker ett forum är fritt och öppet för alla. Om en person har en åsikt om en sak, och du har den motsatta får dem ha det. Vad som är ett dåligt och ett bra svar är inte alltid så lätt att skilja på. Dock kan jag känna igen din beskrivning av förståsigpåar-typen. (Var med om en som hävdade att jag inte var "med på banan" i en diskussion och tyckte jag skulle ta skidlektioner. Skulle gärna tagit en skidlektion och vässat pist-skillsen så här års, men en schysstare inställning kan man ju ha...) Sen får man som informationssökare vara källkritisk också, och man bör ju inte förlita sig enbart på det som sägs här. Vem som helst kan skriva (nästan) vad som helst. Forumet är knappast någon expertpanel... (Just därför finns det en riktig expertpanel på freeride som kan svara på det mesta) Som moderator här på freeride tackar och bockar jag/vi för de synpunkter som kommer upp. Modererandet är ju i många fall en bedömninssak. Som jag uppfattar det söker många "hårdare tag" och mer ordning och reda från moderatorernas sida? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp