Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RocketChazer" data-source="post: 481795"><p>Anledningen till min vassa och på sitt sätt provocerande inlägg var just det jag pekar på. Du skrev ner en bra produkt som du kanske inte hade tillräcklig kunskap om. Till råga på allt så skrev du ju själv senare att skidan du provat var felaktig, alltså inte representativ för skidan i fråga. Ganska onödig recenssion i mina ögon. Varför kände du dig tvungen att skriva på det sättet om något som var felaktigt ? Det är precis det här jag menar. Den recension du skrev gör ju mer skada än nytta. </p><p></p><p>Sedan trodde jag i min enfald att det här var utagerat ang. din recension, men du kan antagligen inte släppa det.</p><p>Just sådana inlägg som du skriver tar ju bort det roliga med Freeride. Måste säga att utan att känna dig verkar du vara en sådan jag pekar på i mitt tidigare inlägg.</p><p>Tänk efter på vad du sysslar med. Ibland är det bättre att inte skriva något.</p><p></p><p>Vet inte om du är moderator här på sidan, men om du är det kanske du ska släppa den biten, då en moderator SKA vara objektiv och se sitt syfte i sammanhanget. Alltså var professionell helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RocketChazer, post: 481795"] Anledningen till min vassa och på sitt sätt provocerande inlägg var just det jag pekar på. Du skrev ner en bra produkt som du kanske inte hade tillräcklig kunskap om. Till råga på allt så skrev du ju själv senare att skidan du provat var felaktig, alltså inte representativ för skidan i fråga. Ganska onödig recenssion i mina ögon. Varför kände du dig tvungen att skriva på det sättet om något som var felaktigt ? Det är precis det här jag menar. Den recension du skrev gör ju mer skada än nytta. Sedan trodde jag i min enfald att det här var utagerat ang. din recension, men du kan antagligen inte släppa det. Just sådana inlägg som du skriver tar ju bort det roliga med Freeride. Måste säga att utan att känna dig verkar du vara en sådan jag pekar på i mitt tidigare inlägg. Tänk efter på vad du sysslar med. Ibland är det bättre att inte skriva något. Vet inte om du är moderator här på sidan, men om du är det kanske du ska släppa den biten, då en moderator SKA vara objektiv och se sitt syfte i sammanhanget. Alltså var professionell helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp