Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abredal" data-source="post: 481802" data-attributes="member: 63064"><p>"Tänk efter på vad du sysslar med. Ibland är det bättre att inte skriva något."</p><p></p><p>Roligt att se att tråden inte har spårat ut helt än!</p><p></p><p>Det du skriver där RocketChazer är enligt mig lösningen på hela attitydsproblemet här på FR. </p><p>Om man skulle kunna göra så att man tar sig tid i ca: 5sek för man skriver varje inlägg så kan man tänka efter själv; Bör jag skriva det här? Är det ett svar som jag skulle vilja ha?</p><p></p><p>Är man nybörjare och lägger ut en film på sin första 360 som man knappt landar men ändå är as stolt över att man faktiskt har vågat tror jag knappast att man vill ha kommentarer i stil med detta:</p><p></p><p>Betyg:1 </p><p>Fyfan vad fult sjukt dåligt! Det där satte jag när jag var 3 år typ!</p><p></p><p>Tänk efter är det ett svar som ni skulle vilja ha själva? Nej det tror jag knappast det sårar faktiskt och motvierar en inte sepciellt mycket.</p><p></p><p>Sen ang det FF skrev om två grupper som slåss om forumet (dom yngre jibbers mot de oftast äldre storabergs åkarna). Så är detta en srid som alltid kommer att finnas, men ta det med en glimt i ögat. Man kan alltid diskutera vad man tycker är \\\\\\\"den rätta skid åkningen\\\\\\\", men för guds skull det finns ingen som hellst anledning till att vara elak!</p><p>Återigen TÄNK EFTER FÖRE ni skriver.</p><p></p><p>Skulle alla göra det så tror jag inte åldern skulle diskuteras så mycket på freeride för även dom yngre kunde hålla en nått sånär hög nivå på inläggen och det skulle skapas en trevlig stämmning på forumet.</p><p></p><p>Det är vad jag tror.</p><p></p><p>/Abredal</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abredal, post: 481802, member: 63064"] "Tänk efter på vad du sysslar med. Ibland är det bättre att inte skriva något." Roligt att se att tråden inte har spårat ut helt än! Det du skriver där RocketChazer är enligt mig lösningen på hela attitydsproblemet här på FR. Om man skulle kunna göra så att man tar sig tid i ca: 5sek för man skriver varje inlägg så kan man tänka efter själv; Bör jag skriva det här? Är det ett svar som jag skulle vilja ha? Är man nybörjare och lägger ut en film på sin första 360 som man knappt landar men ändå är as stolt över att man faktiskt har vågat tror jag knappast att man vill ha kommentarer i stil med detta: Betyg:1 Fyfan vad fult sjukt dåligt! Det där satte jag när jag var 3 år typ! Tänk efter är det ett svar som ni skulle vilja ha själva? Nej det tror jag knappast det sårar faktiskt och motvierar en inte sepciellt mycket. Sen ang det FF skrev om två grupper som slåss om forumet (dom yngre jibbers mot de oftast äldre storabergs åkarna). Så är detta en srid som alltid kommer att finnas, men ta det med en glimt i ögat. Man kan alltid diskutera vad man tycker är \\\\\\\"den rätta skid åkningen\\\\\\\", men för guds skull det finns ingen som hellst anledning till att vara elak! Återigen TÄNK EFTER FÖRE ni skriver. Skulle alla göra det så tror jag inte åldern skulle diskuteras så mycket på freeride för även dom yngre kunde hålla en nått sånär hög nivå på inläggen och det skulle skapas en trevlig stämmning på forumet. Det är vad jag tror. /Abredal [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp