Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 481830" data-attributes="member: 77679"><p>Jag postar inte här särskilt mycket så jag kanske inte blivit insugen i denna vortex, men för mig verkar det hela ganska enkelt (om än helt omöjligt i praktiken)</p><p></p><p>En snabbguide i att kontrollera sin impulser att skriva onödiga foruminlägg.</p><p></p><p>1. Hetsa inte upp dig över vad du anser vara onödig skit (hur otroligt det än kan låta så kanske det finns andra som finner det intressant). Ditt inlägg om hur värdelöst det förra inlägget var kommer oundvikligen att bli än mer poänglöst. Klicka lugnt på bakåt.</p><p></p><p>2. Ta alla rekommendationer med en nypa alt. en näve salt, beroende på vem som författat inlägget osv. Vem som helst kan häva ur sig vad som helst (vilket torde vara charmen och vitsen med forumet) och följdaktligen kommer hela skalan mellan nyttig och värdelös information vara representerad. </p><p></p><p>3. En tjej som är två äpplen hög vill ha rekommendationer för nya skidor att åka nån vecka eller två om året 70/30 pist/offpist i svenska fjällen. Racebindningar och 190skidor behöver inte rekommenderas, vi har inte glömt att du chargar livet ur halva skidsverige. </p><p></p><p>Om inte det här fungerar, så skriv inte i den här tråden om vilket jävla skitforum det här är. Lika goda kålsupare osv. Ett forum är aldrig bättre än de frekventerar det, du kommer alltid att störa dig på något. Skriv i de trådar som intresserar dig eller klicka på krysset i det övre högra hörnet av din webbläsare. </p><p></p><p>Övrigt</p><p></p><p>Främsta anledningen till varför en åldersgräns på forumet skulle vara en dålig idé är att det bara skulle rensa ut rötäggen från den yngre årskullen. Vad gör man med sådana ägg som passerat trettiostrecket och fortfarande gruffas med 13-åringarna på ett mer eller mindre hjärndött vis?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 481830, member: 77679"] Jag postar inte här särskilt mycket så jag kanske inte blivit insugen i denna vortex, men för mig verkar det hela ganska enkelt (om än helt omöjligt i praktiken) En snabbguide i att kontrollera sin impulser att skriva onödiga foruminlägg. 1. Hetsa inte upp dig över vad du anser vara onödig skit (hur otroligt det än kan låta så kanske det finns andra som finner det intressant). Ditt inlägg om hur värdelöst det förra inlägget var kommer oundvikligen att bli än mer poänglöst. Klicka lugnt på bakåt. 2. Ta alla rekommendationer med en nypa alt. en näve salt, beroende på vem som författat inlägget osv. Vem som helst kan häva ur sig vad som helst (vilket torde vara charmen och vitsen med forumet) och följdaktligen kommer hela skalan mellan nyttig och värdelös information vara representerad. 3. En tjej som är två äpplen hög vill ha rekommendationer för nya skidor att åka nån vecka eller två om året 70/30 pist/offpist i svenska fjällen. Racebindningar och 190skidor behöver inte rekommenderas, vi har inte glömt att du chargar livet ur halva skidsverige. Om inte det här fungerar, så skriv inte i den här tråden om vilket jävla skitforum det här är. Lika goda kålsupare osv. Ett forum är aldrig bättre än de frekventerar det, du kommer alltid att störa dig på något. Skriv i de trådar som intresserar dig eller klicka på krysset i det övre högra hörnet av din webbläsare. Övrigt Främsta anledningen till varför en åldersgräns på forumet skulle vara en dålig idé är att det bara skulle rensa ut rötäggen från den yngre årskullen. Vad gör man med sådana ägg som passerat trettiostrecket och fortfarande gruffas med 13-åringarna på ett mer eller mindre hjärndött vis? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp