Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasms" data-source="post: 481903" data-attributes="member: 51495"><p>För det första finns det en massa generalsieringar kring ungdomar och deras beteende på öppna forum. Bara föratt en del lite yngre medlemmar inte kan bete sig på ett forum betyder det absolut inte att exakt alla som är lite yngre inte skulle kunna skirva vettiga inlägg och diverse. Alla har varit någon gång nybörjare på ett forum, och har senare med tiden lärt sig av sina misstag och även vant sig vid att skirva här och utrycka sina åsikter på rätt sätt.</p><p></p><p>Problemet här är att folk inte låta bli och hetsa upp sig när de ser något onödigt inlägg eller något som inte borde finnas på forumet, enligt dem själva. Behärska er! Jag skulle vilja påpeka att det finns knappast något forum i hela Internet som inte har några brister eller nya/unga användare som inte kanske vet allt om hur man beter sig på ett forum. Forumets innehåll avspeglar ju bara sina egna användare, inget annat.</p><p></p><p>Ta en hårdare linje med modereringen och var aktiva skulle jag säga.</p><p></p><p>peace out one love! Snart är snön och vintern här igen så alla lugnar ner sig här på freeride och drar sig till backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasms, post: 481903, member: 51495"] För det första finns det en massa generalsieringar kring ungdomar och deras beteende på öppna forum. Bara föratt en del lite yngre medlemmar inte kan bete sig på ett forum betyder det absolut inte att exakt alla som är lite yngre inte skulle kunna skirva vettiga inlägg och diverse. Alla har varit någon gång nybörjare på ett forum, och har senare med tiden lärt sig av sina misstag och även vant sig vid att skirva här och utrycka sina åsikter på rätt sätt. Problemet här är att folk inte låta bli och hetsa upp sig när de ser något onödigt inlägg eller något som inte borde finnas på forumet, enligt dem själva. Behärska er! Jag skulle vilja påpeka att det finns knappast något forum i hela Internet som inte har några brister eller nya/unga användare som inte kanske vet allt om hur man beter sig på ett forum. Forumets innehåll avspeglar ju bara sina egna användare, inget annat. Ta en hårdare linje med modereringen och var aktiva skulle jag säga. peace out one love! Snart är snön och vintern här igen så alla lugnar ner sig här på freeride och drar sig till backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp