Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 482022" data-attributes="member: 74439"><p>Det skulle jag också vilja veta! Att slänga ur sig något halvschysst på hopp är ju en grej, att göra det och att kunna backa upp det med relevanta länkar en annan.</p><p></p><p>Bara för att en person inte enbart skrivit höjdarinlägg i tidigare trådar är väl ingen ursäkt för dig att förstöra en tråd, som nästan lyckats vara seriös hela vägen?</p><p>Det fanns kanske en baktanke med att starta en ny tråd, istället för att lyfta en gammal som spårat ur och blivit otrevlig?</p><p>Visst, jag längtar också efter snön och njuter av fina bilder då och då, men bara för att du inte är intresserad av att diskutera det som tråden handlar om är det väl ingen ursäkt för att vara så otroligt korkad att man börjar skriva en massa irrelevanta inlägg, postar bilder som inte har med tråden att göra osv? Ursäkta, men vem f*n är du att ta på dig rätten att styra in trådar så att de handlar om någonting som passar dig?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 482022, member: 74439"] Det skulle jag också vilja veta! Att slänga ur sig något halvschysst på hopp är ju en grej, att göra det och att kunna backa upp det med relevanta länkar en annan. Bara för att en person inte enbart skrivit höjdarinlägg i tidigare trådar är väl ingen ursäkt för dig att förstöra en tråd, som nästan lyckats vara seriös hela vägen? Det fanns kanske en baktanke med att starta en ny tråd, istället för att lyfta en gammal som spårat ur och blivit otrevlig? Visst, jag längtar också efter snön och njuter av fina bilder då och då, men bara för att du inte är intresserad av att diskutera det som tråden handlar om är det väl ingen ursäkt för att vara så otroligt korkad att man börjar skriva en massa irrelevanta inlägg, postar bilder som inte har med tråden att göra osv? Ursäkta, men vem f*n är du att ta på dig rätten att styra in trådar så att de handlar om någonting som passar dig?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp