Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 482286" data-attributes="member: 41385"><p>Läst ungefär hälften av svaren. En möjlighet för mindre skräp i trådarna måste ju vara att helt enkelt trådskaparen själv kan radera folks svar, för att på så sätt få bort allt "h8ande" som verkar jävligt ballt nuförtiden. dessutom borde de inte vara omöjligt att göra så att borttagna svar hamnar i en lista hos moderatorer för att på ett enkelt sätt kunna hitta personerna i fråga även om de nu är enkelt och deras dåliga svar försvinner. finns ju en knapp för olämpligt material, men känns som att den helt enkel är för mjuk.</p><p></p><p>Sen måste jag ge all heder till Hasse, som fått ta förbannat mycket skit men ändå stannat kvar, ofta ger ruggigt bra svar och arbetar som moderator här. och ja jag vet att de funnits saker som gjort att folk blivit irriterade på honom men det finns ingen anledning till att ge någon så mkt skit.</p><p></p><p>Sen tror jag mkt av det här helt enkelt har blommat ut genom en rad med saker</p><p> </p><p>-twintips blev stort och häftigt, alla vill åka</p><p>-nybörjare vill ha hjälp(här är de ofta så att även äldre snackar skit, då dessa frågor dyker upp tusen gånger)</p><p>-freeride har växt från hobbyverksamhet till stor vinstdrivande företag(ju mer användare ju mer pengar ju mer events ju mer syns freeride)</p><p></p><p>sen att äldre försvunnit kan väl just ha med att dom blivit äldre och inte känner sig så osäker på vissa frågor, kanske helt enkelt inte har tid med mer än en veckas åkning per år och än mindre tid att gå igenom freeride, sen då antalet trådar som skapats säkert har fått en jävla ökning blir det helt enkelt svårare att hitta de intressanta trådarna som just dom vill åt</p><p></p><p>kanske vore en idé med ett barnforum och ett vuxetforum. dessutom så får ju dom yngre sämre influenser vad gäller våldsdroger som alkohol när dom i dessa kretsar får höra vad som sägs av äldre.</p><p></p><p>finns många faktorer. vore kul om freeride kan anlita en forumexpert som vet vad som behövs göras. typ en forumpsykolog eller nått. </p><p></p><p>observera att allt bara är idéer och att jag själv inte är säker på att det är det bästa så inget hat nu. </p><p></p><p>peace&love</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 482286, member: 41385"] Läst ungefär hälften av svaren. En möjlighet för mindre skräp i trådarna måste ju vara att helt enkelt trådskaparen själv kan radera folks svar, för att på så sätt få bort allt "h8ande" som verkar jävligt ballt nuförtiden. dessutom borde de inte vara omöjligt att göra så att borttagna svar hamnar i en lista hos moderatorer för att på ett enkelt sätt kunna hitta personerna i fråga även om de nu är enkelt och deras dåliga svar försvinner. finns ju en knapp för olämpligt material, men känns som att den helt enkel är för mjuk. Sen måste jag ge all heder till Hasse, som fått ta förbannat mycket skit men ändå stannat kvar, ofta ger ruggigt bra svar och arbetar som moderator här. och ja jag vet att de funnits saker som gjort att folk blivit irriterade på honom men det finns ingen anledning till att ge någon så mkt skit. Sen tror jag mkt av det här helt enkelt har blommat ut genom en rad med saker -twintips blev stort och häftigt, alla vill åka -nybörjare vill ha hjälp(här är de ofta så att även äldre snackar skit, då dessa frågor dyker upp tusen gånger) -freeride har växt från hobbyverksamhet till stor vinstdrivande företag(ju mer användare ju mer pengar ju mer events ju mer syns freeride) sen att äldre försvunnit kan väl just ha med att dom blivit äldre och inte känner sig så osäker på vissa frågor, kanske helt enkelt inte har tid med mer än en veckas åkning per år och än mindre tid att gå igenom freeride, sen då antalet trådar som skapats säkert har fått en jävla ökning blir det helt enkelt svårare att hitta de intressanta trådarna som just dom vill åt kanske vore en idé med ett barnforum och ett vuxetforum. dessutom så får ju dom yngre sämre influenser vad gäller våldsdroger som alkohol när dom i dessa kretsar får höra vad som sägs av äldre. finns många faktorer. vore kul om freeride kan anlita en forumexpert som vet vad som behövs göras. typ en forumpsykolog eller nått. observera att allt bara är idéer och att jag själv inte är säker på att det är det bästa så inget hat nu. peace&love [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp