Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 482304" data-attributes="member: 83225"><p>Jag vill inte raljera med den här tråden, att diskutera hur vi bemöter varandra i dagens samhälle är ju alltid viktigt. Jag är förhållandevis ny på det här forumet och kan inte direkt säga att jag upplevt något problem. Många här har redan sagt det men om någon kommer in och startar en ny tråd, låt han vara. Han kanske inte visste hur han skulle söka för att hitta den befintliga tråden som behandlade hans fråga. Att hitta rätt sökbegrepp är inte alltid det lättaste. </p><p></p><p>När det gäller kvalitén på svaren så märks det väl ganska snabbt vem som vet vad den pratar om och vem som inte? Jag har bara ställt ett fåtal frågor i forumet men fått grymt bra svar. De svar som jag inte tycker ger mig nånting kan jag väl bara ignorera? Detsamma gäller ju trådar som innehåller "skräp". Jag tycker iaf personligen att det går ganska lätt att scanna av en text och få en bild av om den innehåller något vettigt. '</p><p></p><p>Det jag är mest rädd för är att om man, så fort man skriver nåt lite roligare och oseriöst, blir påhoppad av folk som tycker att man ska hålla sig till ämnet till slut inte vågar skriva roliga saker här. Jag måste t.ex. erkänna att den här tråden lyste upp en seg dag på jobbet för ett tag sen. Den blir bäst mot slutet, när den egentligen tappat kopplingen till vad den handlade om från början... <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32937&p=2" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32937&p=2</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 482304, member: 83225"] Jag vill inte raljera med den här tråden, att diskutera hur vi bemöter varandra i dagens samhälle är ju alltid viktigt. Jag är förhållandevis ny på det här forumet och kan inte direkt säga att jag upplevt något problem. Många här har redan sagt det men om någon kommer in och startar en ny tråd, låt han vara. Han kanske inte visste hur han skulle söka för att hitta den befintliga tråden som behandlade hans fråga. Att hitta rätt sökbegrepp är inte alltid det lättaste. När det gäller kvalitén på svaren så märks det väl ganska snabbt vem som vet vad den pratar om och vem som inte? Jag har bara ställt ett fåtal frågor i forumet men fått grymt bra svar. De svar som jag inte tycker ger mig nånting kan jag väl bara ignorera? Detsamma gäller ju trådar som innehåller "skräp". Jag tycker iaf personligen att det går ganska lätt att scanna av en text och få en bild av om den innehåller något vettigt. ' Det jag är mest rädd för är att om man, så fort man skriver nåt lite roligare och oseriöst, blir påhoppad av folk som tycker att man ska hålla sig till ämnet till slut inte vågar skriva roliga saker här. Jag måste t.ex. erkänna att den här tråden lyste upp en seg dag på jobbet för ett tag sen. Den blir bäst mot slutet, när den egentligen tappat kopplingen till vad den handlade om från början... [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32937&p=2[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp