Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 482370"><p>Ja, det stämmer nog mycket väl. Flera här skulle nog hellre ta livet av sig än att ge + kharma åt någon och kanske rent utav ge lite minus bara för att man har en dålig relation med den personen.</p><p></p><p>Men, som trogen wingman väljer jag ändå att gå emot dig. Jag tror det skulle fungera, och som Jeppe sa är det ju faktiskt inte värre än att man tar bort det om det skiter sig. Sätt in det på försök ett år eller två, så får vi se hur det går. Vad jag sett från supertalk.superfuture.com, newschoolers.com osv har det fungerat positivt med önskad effekt.</p><p></p><p>Största problemet jag ser, är väl att humorn skulle dö ut i rädsla av att få dålig kharma. Å andra sidan, är det bra humor som användarna gillar bör det väl inte bli annat än + kharma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 482370"] Ja, det stämmer nog mycket väl. Flera här skulle nog hellre ta livet av sig än att ge + kharma åt någon och kanske rent utav ge lite minus bara för att man har en dålig relation med den personen. Men, som trogen wingman väljer jag ändå att gå emot dig. Jag tror det skulle fungera, och som Jeppe sa är det ju faktiskt inte värre än att man tar bort det om det skiter sig. Sätt in det på försök ett år eller två, så får vi se hur det går. Vad jag sett från supertalk.superfuture.com, newschoolers.com osv har det fungerat positivt med önskad effekt. Största problemet jag ser, är väl att humorn skulle dö ut i rädsla av att få dålig kharma. Å andra sidan, är det bra humor som användarna gillar bör det väl inte bli annat än + kharma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Attitydförändring på Freeride
Tillbaka
Topp