Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Audio chips till skidhjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="monoski" data-source="post: 1243989" data-attributes="member: 120797"><p>Har precis köpt audio chips, med tanke på priset levererar dom urdåligt. Har i 10 år kört med koss lurar. Bara att snäppa av bygeln, limma på kardborreband. Sedan har jag haft dom inkopplade till en Jabra blåtandspuck runt halsen, lätt att styra därifrån samt att micken satt där. Tyvärr så lyckades jag inte få tag i ny blåtandspuck så jag införskaffade mig audio chips.( enda fördelen med dessa är smidighetsfaktorn) Jabras puck levererade musik minst 2 dagar per laddning.</p><p>Ska man få hyfsat ljud i dom måste man montera dom NÄRA / INNPÅ öronen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="monoski, post: 1243989, member: 120797"] Har precis köpt audio chips, med tanke på priset levererar dom urdåligt. Har i 10 år kört med koss lurar. Bara att snäppa av bygeln, limma på kardborreband. Sedan har jag haft dom inkopplade till en Jabra blåtandspuck runt halsen, lätt att styra därifrån samt att micken satt där. Tyvärr så lyckades jag inte få tag i ny blåtandspuck så jag införskaffade mig audio chips.( enda fördelen med dessa är smidighetsfaktorn) Jabras puck levererade musik minst 2 dagar per laddning. Ska man få hyfsat ljud i dom måste man montera dom NÄRA / INNPÅ öronen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Audio chips till skidhjälm?
Tillbaka
Topp