Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
auktion på ebay
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ockeb" data-source="post: 393548" data-attributes="member: 39013"><p>Tänkte bara meddela att jag nyss vann en auktion på ebay.de, Atomic Triplets Urban för 134 euro inkl frakt, ganska billigt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> tog dock 3 försök/dagar innan jag vann dom. Det är ett företag som heter ski-bilek som auktionerar ut och har gjort 1 auktion varje dag i 3 dagar med dessa skidor men också med , tex. salomon the dumont 08, salomon thruster m.m. Jag antar att dom fortsätter auktionera. The dumont tror jag såldes för 192 euro exkl frakt igår. </p><p></p><p>Bra ställe om man vill ha billigt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> fast man får ha lite tålamod, och vara lite smart, eftersom det är auktion.</p><p></p><p>/ockeboi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ockeb, post: 393548, member: 39013"] Tänkte bara meddela att jag nyss vann en auktion på ebay.de, Atomic Triplets Urban för 134 euro inkl frakt, ganska billigt ;) tog dock 3 försök/dagar innan jag vann dom. Det är ett företag som heter ski-bilek som auktionerar ut och har gjort 1 auktion varje dag i 3 dagar med dessa skidor men också med , tex. salomon the dumont 08, salomon thruster m.m. Jag antar att dom fortsätter auktionera. The dumont tror jag såldes för 192 euro exkl frakt igår. Bra ställe om man vill ha billigt :) fast man får ha lite tålamod, och vara lite smart, eftersom det är auktion. /ockeboi [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
auktion på ebay
Tillbaka
Topp