Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Australien, Threadbo, the bluff. NM Kvalåk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 965398" data-attributes="member: 32561"><p>Att filma i 1080p är inget måste. Jag kör personligen hjälmkameran alltid på 720p, vilket brukar vara smidigt och ge bra kvalité. Sen är det inte särskilt stor skillnad kvalitetsmässigt på 1080p och 720p om du bara kollar på filmerna på datorn.</p><p></p><p>Tyvärr har jag inte jobbat någonting i iMovie men jag kollade upp hur det funkar. När du exporterar filen ska du gå in på "Dela" uppe i huvudmenyn och sen "Exportera film". Sen väljer du HD 720p (eller HD 1080p <strong>förutsatt</strong> du har spelat in materialet i 1080p)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 965398, member: 32561"] Att filma i 1080p är inget måste. Jag kör personligen hjälmkameran alltid på 720p, vilket brukar vara smidigt och ge bra kvalité. Sen är det inte särskilt stor skillnad kvalitetsmässigt på 1080p och 720p om du bara kollar på filmerna på datorn. Tyvärr har jag inte jobbat någonting i iMovie men jag kollade upp hur det funkar. När du exporterar filen ska du gå in på "Dela" uppe i huvudmenyn och sen "Exportera film". Sen väljer du HD 720p (eller HD 1080p [b]förutsatt[/b] du har spelat in materialet i 1080p) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Australien, Threadbo, the bluff. NM Kvalåk
Tillbaka
Topp