Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
avalung eller abs väska?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 89201" data-attributes="member: 15931"><p>Haha den där ABS får mig att tänka på flytvästarna vi hade i Flottan. Det var såna där upplåsbara grejjer med kolsyrepatroner i. Man kunde antingen dra i ett litet handtag eller om man föll i vattnet så var det en liten självutlösningsmekanism som skötte jobbet. Det hände ganska regelbundet att folk kom åt det där handtaget med den komiska följden att dom på någon sekund blåstes upp till michelingubbar. Skulle nog se rätt kul ut när man står i liftkön och kommer åt det där ABS-handtaget så man blåses upp till en hel hoppborg.</p><p></p><p>Angående den där Avalung, ligger man begravd i snö så sitter man enligt vad jag hört fast som i ett skruvstäd. Att då börja röra på armarna för att få fram munstycket borde vara väldigt svårt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 89201, member: 15931"] Haha den där ABS får mig att tänka på flytvästarna vi hade i Flottan. Det var såna där upplåsbara grejjer med kolsyrepatroner i. Man kunde antingen dra i ett litet handtag eller om man föll i vattnet så var det en liten självutlösningsmekanism som skötte jobbet. Det hände ganska regelbundet att folk kom åt det där handtaget med den komiska följden att dom på någon sekund blåstes upp till michelingubbar. Skulle nog se rätt kul ut när man står i liftkön och kommer åt det där ABS-handtaget så man blåses upp till en hel hoppborg. Angående den där Avalung, ligger man begravd i snö så sitter man enligt vad jag hört fast som i ett skruvstäd. Att då börja röra på armarna för att få fram munstycket borde vara väldigt svårt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
avalung eller abs väska?
Tillbaka
Topp