Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Avoriaz i vinter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SnusOlga" data-source="post: 579527" data-attributes="member: 42364"><p>Har pinsamt nog inte sj åkt så mkt offpist, men har hört av diverse vänner att d ska finnas rikigt bra offpist. Många guldklimpar tydligen. Jag tycker d var hur bra som helst, väldigt mysig by. Det är lätt att lära känns mycket människor och ja då mest britter. De flesta som är säsongare är britter och fransmän, lite svårt att hänga med fransmännen när d inte pratar engelska. Men jag tycker det var kul att träffa annat folk än bara svenskar som d brukar bli annars, för det är väldigt lite svenskar där. Men rekommenderar verkligen Zine/Avo starkt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SnusOlga, post: 579527, member: 42364"] Har pinsamt nog inte sj åkt så mkt offpist, men har hört av diverse vänner att d ska finnas rikigt bra offpist. Många guldklimpar tydligen. Jag tycker d var hur bra som helst, väldigt mysig by. Det är lätt att lära känns mycket människor och ja då mest britter. De flesta som är säsongare är britter och fransmän, lite svårt att hänga med fransmännen när d inte pratar engelska. Men jag tycker det var kul att träffa annat folk än bara svenskar som d brukar bli annars, för det är väldigt lite svenskar där. Men rekommenderar verkligen Zine/Avo starkt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Avoriaz i vinter!
Tillbaka
Topp