Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Avoriaz i vinter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tingilya" data-source="post: 579674" data-attributes="member: 89984"><p>Justdet så var det, kom bara ihåg att det nåt svårt man skulle ha för att bli lärare i frankrike... </p><p></p><p>Det där med national security nr och engelsk bank konto är det lite så och så med. Det finns säkert någon liten lagmässig poäng med varför de gör så, men mest verkar det ju vara för att sålla bort oss ickebritter. jo,för utländska bankkonton måste betala 10£ varje gång de gör insättning, erbjuder man sig att få lön månadsvis istället för veckovis (veckovis vanligare där nere) så kan man kanske ha bättre chans.</p><p></p><p>jag har fått jobb utan något av detta (inte svart) testa och ring företagen och se hur hårt de håller på det egentilgen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tingilya, post: 579674, member: 89984"] Justdet så var det, kom bara ihåg att det nåt svårt man skulle ha för att bli lärare i frankrike... Det där med national security nr och engelsk bank konto är det lite så och så med. Det finns säkert någon liten lagmässig poäng med varför de gör så, men mest verkar det ju vara för att sålla bort oss ickebritter. jo,för utländska bankkonton måste betala 10£ varje gång de gör insättning, erbjuder man sig att få lön månadsvis istället för veckovis (veckovis vanligare där nere) så kan man kanske ha bättre chans. jag har fått jobb utan något av detta (inte svart) testa och ring företagen och se hur hårt de håller på det egentilgen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Avoriaz i vinter!
Tillbaka
Topp