Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz officiella tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Disorder" data-source="post: 481650" data-attributes="member: 86349"><p>Ja det börjar närma sig riktigt nu. Sjuuukt taggad! Vi ska bo på Les Portes du soleil, kass standard men billigt och bra läge dock!</p><p>Vi tar oss ner med "Avoriaz" farsa i bil, rätt skönt att slippa buss eller flyg ner i alla fall. Härligt att stanna April ut! Vi stannar förmodligen till pengarna tar slut, vilket lär bli i början på April någon gång, ganska svårt att veta nu i och för sig. Hade ni tänkt jobba där nere eller?</p><p></p><p>Ha det fint</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Disorder, post: 481650, member: 86349"] Ja det börjar närma sig riktigt nu. Sjuuukt taggad! Vi ska bo på Les Portes du soleil, kass standard men billigt och bra läge dock! Vi tar oss ner med "Avoriaz" farsa i bil, rätt skönt att slippa buss eller flyg ner i alla fall. Härligt att stanna April ut! Vi stannar förmodligen till pengarna tar slut, vilket lär bli i början på April någon gång, ganska svårt att veta nu i och för sig. Hade ni tänkt jobba där nere eller? Ha det fint [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz officiella tråd
Tillbaka
Topp