Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eis" data-source="post: 144460" data-attributes="member: 55839"><p>Jag var där i januari -04.. Generellt var pisterna bättre preparerade på schweiz-sidan än på den franska sidan av systemet.</p><p>Kan rekommendera backen mittemot liften som går upp till "Pointe de mossette" på just den schweiziska sidan. Även backen från mossette-toppen som rundar själva toppen (högervarv) är att rekommendera, dock tidigt på dagen innan den blir sönderkörd.</p><p>Du har även den beryktade "muren", där det även går att åka lift ner <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Du har en riktigt trevlig vecka framför dig, bara vädret är på din sida <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> och glöm inte, "det går inte att åka fel" i transporten från mossette till les lindarets <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eis, post: 144460, member: 55839"] Jag var där i januari -04.. Generellt var pisterna bättre preparerade på schweiz-sidan än på den franska sidan av systemet. Kan rekommendera backen mittemot liften som går upp till "Pointe de mossette" på just den schweiziska sidan. Även backen från mossette-toppen som rundar själva toppen (högervarv) är att rekommendera, dock tidigt på dagen innan den blir sönderkörd. Du har även den beryktade "muren", där det även går att åka lift ner :) Du har en riktigt trevlig vecka framför dig, bara vädret är på din sida :) och glöm inte, "det går inte att åka fel" i transporten från mossette till les lindarets ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz
Tillbaka
Topp