Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Avsaknaden av en topplift i kittelfjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olabola" data-source="post: 945971" data-attributes="member: 57455"><p>Vad jag vill minnas handlar det även om att marken ägs av olika personer, men förslaget på topp lift har funnits i många många år.</p><p>Personligen så tycker ja att det inte behövs, kittel är grymt som det är. Du når riktigt bra åkning redan nu och hudar du en bit så blir det bara bättre och trevligare än att åka nån j*vla lift <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olabola, post: 945971, member: 57455"] Vad jag vill minnas handlar det även om att marken ägs av olika personer, men förslaget på topp lift har funnits i många många år. Personligen så tycker ja att det inte behövs, kittel är grymt som det är. Du når riktigt bra åkning redan nu och hudar du en bit så blir det bara bättre och trevligare än att åka nån j*vla lift :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Avsaknaden av en topplift i kittelfjäll
Tillbaka
Topp