Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 30865" data-attributes="member: 14475"><p>Tjo, fick axeln ur led förra året...</p><p></p><p>Jag åkte skidor men försiktigt 3-4 veckor efteråt hoppade men inga snurrar eller volter, 6 veckor efteråt hoppade jag som vanligt igen...</p><p></p><p>Det du måste tänka på är att göra dina övningar varje dag för att bygga upp musklerna runt axeln, eftersom dina senor inte hjälper till att hålla kvar axeln längre.</p><p>Jag gjorde inte allt jag skulle och får betala för det nu, du kan prova att kasta 1 tennisboll så långt du kan, om du inte känner av någonting när du gör det så är musklerna starka nog, om du fortfarande känner av något så fortsätt träna....</p><p></p><p>/TRÄNA för faaaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 30865, member: 14475"] Tjo, fick axeln ur led förra året... Jag åkte skidor men försiktigt 3-4 veckor efteråt hoppade men inga snurrar eller volter, 6 veckor efteråt hoppade jag som vanligt igen... Det du måste tänka på är att göra dina övningar varje dag för att bygga upp musklerna runt axeln, eftersom dina senor inte hjälper till att hålla kvar axeln längre. Jag gjorde inte allt jag skulle och får betala för det nu, du kan prova att kasta 1 tennisboll så långt du kan, om du inte känner av någonting när du gör det så är musklerna starka nog, om du fortfarande känner av något så fortsätt träna.... /TRÄNA för faaaan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Tillbaka
Topp