Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaChrill" data-source="post: 30872" data-attributes="member: 26725"><p>Slog själv axeln ur led när jag var typ 16 år. När man väl har fått den ur led 1 gång åker den ur led igen hur lätt som helst.</p><p>När jag slog den ur led brukade jag bara dra rätt den och fortsätta åka. Jag försökte rehabträna men det hjälpte inte, till sist, efter att slagit den ur led ca 10 ggr var jag tvungen att operera. Nu 7 år senare har jag inga som helst problem.</p><p>Jag skulle rekommendera dig att ta det lungt med åkningen en längre period och styrketräna axlarna mycket så slipper du förhoppningsvist operation.</p><p></p><p>DaChrill</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaChrill, post: 30872, member: 26725"] Slog själv axeln ur led när jag var typ 16 år. När man väl har fått den ur led 1 gång åker den ur led igen hur lätt som helst. När jag slog den ur led brukade jag bara dra rätt den och fortsätta åka. Jag försökte rehabträna men det hjälpte inte, till sist, efter att slagit den ur led ca 10 ggr var jag tvungen att operera. Nu 7 år senare har jag inga som helst problem. Jag skulle rekommendera dig att ta det lungt med åkningen en längre period och styrketräna axlarna mycket så slipper du förhoppningsvist operation. DaChrill [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Tillbaka
Topp