Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smbif" data-source="post: 30874" data-attributes="member: 12591"><p>Jag både bröt, slog den ur led samt förstörde 4 ledband från axel ner mot bröstet och jag var i backen inom 8 veckor igen...Kanske lite försiktigare i början men vad du än gör. TA DET JÄVLIGT LUGNT I BÖRJAN... Du kommer annars lida för varje felsteg i resten av ditt liv.</p><p></p><p>Var försiktig även om det känns som att det skulle funka att göra vissa rörelser efter ett tag. Ta doktorerna på allvar. Bättre att vänta en vecka förlänge än att aldrig kunna åka skidor eller vad du nu åker i resten av ditt liv...</p><p></p><p>Sedan blir man aldrig helt bra, lite knas blir man allt men va fan, lever ju bara en gång !!!</p><p></p><p>Mvh -Robban-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smbif, post: 30874, member: 12591"] Jag både bröt, slog den ur led samt förstörde 4 ledband från axel ner mot bröstet och jag var i backen inom 8 veckor igen...Kanske lite försiktigare i början men vad du än gör. TA DET JÄVLIGT LUGNT I BÖRJAN... Du kommer annars lida för varje felsteg i resten av ditt liv. Var försiktig även om det känns som att det skulle funka att göra vissa rörelser efter ett tag. Ta doktorerna på allvar. Bättre att vänta en vecka förlänge än att aldrig kunna åka skidor eller vad du nu åker i resten av ditt liv... Sedan blir man aldrig helt bra, lite knas blir man allt men va fan, lever ju bara en gång !!! Mvh -Robban- [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Axel ur led!
Tillbaka
Topp