Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
axel urled
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skibum2004" data-source="post: 88673" data-attributes="member: 14528"><p>Låter som du har haft tur. Axeln din hoppade tillbaka på engång vilket gör att troligtvis inte lika mycket gott sönder som för oss andra som måste få den dragen tillbaka. Det gör jävligt ont ska du veta. </p><p>Jag vilade 22dagar innan jag åkte skidor igen fortfarande ont i axeln. Inget hoppande men att ligga å bränna pist gick bra. Prova att hoppa efter en månad och se hur det känns. Nu när jag dragit den ur led två gånger till har jag vilat i en vecka från åkning börjat hoppa efter två. </p><p></p><p>Om du har full rörlighet i axeln kan snurra den runt ett varv och liknande kommer det gå fårt. Undvik allt av bandage heter gör bara axeln stelar försök använda den så mycket som möjligt är mitt tips den kommer inte hoppa ur led pga. att du rör på den. </p><p></p><p>Besök en sjukgymnast och be att få ett träningsprogram å följ det slaviskt. Träna axelns muskler så de hjälper den att sitta på plats. </p><p></p><p>Lycka till och hoppas du snart är i hoppet igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skibum2004, post: 88673, member: 14528"] Låter som du har haft tur. Axeln din hoppade tillbaka på engång vilket gör att troligtvis inte lika mycket gott sönder som för oss andra som måste få den dragen tillbaka. Det gör jävligt ont ska du veta. Jag vilade 22dagar innan jag åkte skidor igen fortfarande ont i axeln. Inget hoppande men att ligga å bränna pist gick bra. Prova att hoppa efter en månad och se hur det känns. Nu när jag dragit den ur led två gånger till har jag vilat i en vecka från åkning börjat hoppa efter två. Om du har full rörlighet i axeln kan snurra den runt ett varv och liknande kommer det gå fårt. Undvik allt av bandage heter gör bara axeln stelar försök använda den så mycket som möjligt är mitt tips den kommer inte hoppa ur led pga. att du rör på den. Besök en sjukgymnast och be att få ett träningsprogram å följ det slaviskt. Träna axelns muskler så de hjälper den att sitta på plats. Lycka till och hoppas du snart är i hoppet igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
axel urled
Tillbaka
Topp